Fermecătoare

Stai puțin fetițo, stai fetițo, mai stai
Că tu nu mai ai o inimă, nu, tu n-ai inimă

Eu știu multe nespuse despre tine
Eu știu ce te doare și de ce nu ți-e bine

Dă-mi mânuță ta fină, tu dă-mi-o
Hai, că-ţi ghicesc eu de ce nu ți-e bine

Nopți nedormite, multe, tu suferi de inimă
Stai liniștită, stai, că tu vei mai fi iubită

Scrie aici în mânuță ta fină, așa ți-e scris aici
Ce să vezi, mă uit mai bine, stai puțin fetițo
Într-o zi de august îți vei găsi şi inima pierdută

Nu mai ai mult de suferit, nu, nu, tu nu mai ai
Dacă vrei, hai, vino iar și mâine pe la mine
Te descânt eu de blesteme și de durere

Îți ghicesc de dragoste, îți ghicesc eu de multe
Îți ghicesc de bani, ițit ghicesc eu numai de bine
Îți ghicesc și de fericire, te descânt eu de cele rele

Original:

By:


Lascia un commento